سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید چهره جدیدی را از خود منتشر کرده است.

 

خبرگزاری فارس: چهره جدید رونالدو+عکس

کریستیانو رونالدو به همراه هم‌تیمی‌های خود بسیار امیدوارند که بتوانند جواز حضور در جام جهانی 2014 برزیل را کسب کنند.

پرتغال با ایرلند شمالی در چارچوب پیکارهای راه‌یابی به جام‌جهانی مصاف خواهد کرد و این تیم پس از پیروزی ارزشمند مقابل روسیه با روحیه به مصاف این تیم نه‌چندان قدرتمند خواهد رفت.

در این میان رونالدو به همراه سایر هم‌تیمی‌های خود عکسی گرفته‌ و با چهره‌ای جدید در این عکس حضور دارد.

ستاره رئال مادرید با یک عینک در درون هواپیمایی که آن‌ها را به ایرلند شمالی می‌برد، ظاهر شده است.

به نظر شما به جز رنگ مو تغییری در این دو تصویر می بینید ؟آهان عینکشخیلی خنده‌دار

 






تاریخ : دوشنبه 92/3/20 | 6:30 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

نیکزاد افزود: حداقل قیمت زمین در خیابان شوش دو میلیون تومان است که برای یک واحد 40 متری 80 میلیون تومان هزینه بر می‌دارد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تنها راه فروش واحدهای مسکن مهر تسویه حساب متقاضیان با بانک ها است .

علی نیکزاد وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه اگرچه برخی کاندیداها از واگذاری زمین‌های مسکن مهر سخن می‌گویند، گفت: اجاره 99 ساله زمین‌های مسکن مهر به این دلیل است که این خانه‌ها را در اختیار مردم قرار دهیم و همان اجاره 99 ساله بماند.

وی با بیان اینکه از نظر کارشناسی مسکن را باید از کالای سرمایه ای به کالای مصرفی تبدیل کنیم، افزود: واگذاری این واحد ها خرید و فروش‌ را افزایش و در قیمت مسکن موثر است.

وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: برای واگذاری زمین‌های مسکن مهر به متقاضیان، اگر بتوانند اجازه مسولان ذی ربط را بگیرند ما مخالفتی نمی‌کنیم.

کاهش مشکلات قضایی فروش مسکن مهر

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه خرید و فروش مسکن مهر قانونی نیست ، افزود:زمین‌ این واحد ها در اختیار دولت و آپارتمان در رهن بانک است.

نیکزاد در ادامه یاد‌آور شد:در صورتی که متقاضی قصد فروش واحد خود را دارد باید با تسویه‌حساب از رهن بانک خارج شود.

نیکزاد در ادامه خاطر نشان کرد: برای کم‌ شدن مشکلات قضایی و درگیر‌شدن در خرید و فروش‌های مسکن مهر این خرید و فروش‌ها غیر قانونی اعلام شده و حتما با متخلفان و کسانی که امتیاز مسکن مهر را خرید و فروش می‌کنند، برخورد خواهد شد.

وزیر راه وشهرسازی فروش امتیاز واحدهای مسکونی مهر را نیز غیرقانونی اعلام و تصریح کرد: در هر مقطعی که از انجام چنین کاری آگاه شویم با خریدار برخورد و امتیاز فروشنده را لغو می کنیم.

وی با اشاره به ساخت‌وساز مسکن مهر در شهر تهران گفت: این ساخت‌وسازها همزمان با آماده‌ سازی و تاسیسات روبنایی و زیربنایی انجام می‌شود که کار ارزشمندی است.

به گفته‌ نیکزاد اگر فروشگاه‌های خرید، کلانتری و تاسیسات روبنایی و زیربنایی شهر تامین شود، مردم حاضرند مبلغ بیشتری برای خرید این واحد‌ها بپردازند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واحد‌های در حال ساخت مسکن مهر در کل کشور گفت: از میان دو میلیون و 180 هزار واحد شهری ساخت یک میلیون و 130 هزار واحد تمام شده و از میان دو میلیون و 120 هزار واحد روستایی مسکن مهر نیز 1.5 میلیون واحد تحویل داده شده است.

100 میلیون تومان حداقل ارزش افزوده مسکن مهر پردیس

وی افزود: 25 درصد مسکن کشور و مباحث مربوط به مسکن مهر در استان تهران است.

به گفته‌ نیکزاد عملکرد شرکت گاز در تامین زیربنای این واحد‌ها مناسب بوده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پروژه‌ای همچون مسکن مهر در دنیا بی نظیر بوده است، گفت: پروژه مسکن مهر به گونه‌ای بوده که دولت زمین را تامین کرده و راهها و تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح، کلانتری، مراکز تجاری و فرهنگی را نیز در اختیار مردم قرار می‌دهد.

نیکزاد گفت: حداقل ارزش افزوده واحد‌های مسکن مهر پردیس برای هر متقاضی 100 میلیون تومان است که آن هم نوش جان متقاضیان؛ چرا که در ایران چنین پروژه‌ای نداشتیم و اگر در دنیا چنین پروژه‌هایی صورت می‌گیرد، سازندگان سود خود را دریافت می‌کنند.

درون شهر تهران زمین دولتی نیست

وی با خطاب به کسانی که می‌گویند مسکن مهر در بیابان ساخته شده است، گفت: در حال حاضر درون شهر تهران زمین دولتی نیست و کسانی که این حرف را می‌زنند یا تهران را نمی‌شناسند یا از آمار و ارقام زمین بی‌اطلاع‌ هستند .

وزیر راه وشهرسازی در ادامه تصریح کرد: تاکنون هرچه استقبال بوده براساس ظرفیت و واجد شرایط بودن افراد، واحد‌ها تحویل داده شده است اما برای تقاضای مازاد نیز واحد‌هایی در نقاط دیگر در نظر گرفته می‌شود.

نیکزاد افزود: حداقل قیمت زمین در خیابان شوش دو میلیون تومان است که برای یک واحد 40 متری 80 میلیون تومان هزینه بر می‌دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: در مسکن مهر دغدغه‌ مردم افزایش حدود پنج و شش میلیون تومانی پس از افزایش نرخ ارز است که با مراجعه‌های مکرر به دولت می‌گویند توان پرداخت این مبالغ را ندارند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: کسانی که می‌گویند ساخت مسکن مهر در بافت فرسوده مفید است باید گفت که در کل کشور 72 هزار هکتار بافت فرسوده داریم که 99 درصد از این بافت‌ها متعلق به مردم است و دولت سهم کمتری دارد.

وی تاکید کرد: نوسازی بافت فرسوده مناسب است در صورتی که منطق اقتصادی بر آن حاکم شود.






تاریخ : یکشنبه 92/3/19 | 8:34 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

در این آموزش نحوه طراحی یک پسر شاد و خندان را در فتوشاپ یاد خواهید گرفت. شما در این آموزش نحوه استفاده از براش ها و مد های رنگ بر روی لایه و نحوه سایه زدن روی کاراکتر جهت برجستگی بدن را آموزش خواهید دید.
خوب کارمونو با یک پیش نمایش از نتیجه کار شروع میکنیم :

تصویر

شروع میکنیم : ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 92/3/18 | 10:15 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

حضور الناز شاکردوست به عنوان خبرنگار برنامه هفت در پشت صحنه فیلم “آتیش بازی” و صحبت‌های جابر قاسمعلی نویسنده “تلفن همراه رییس جمهور” مبنی بر اینکه فیلمنامه این اثر در سال 86 نوشته شده نه زمان خاتمی، از نکات جالب توجه برنامه دیشب هفت بود.

برنامه سینمایی “هفت” شب گذشته 17 خردادماه به نقد و بررسی فیلم سینمایی “تلفن همراه رئیس جمهور” با حضور جابر قاسمعلی نویسنده فیلمنامه و رضا درستکار به عنوان منتقد برنامه اختصاص داشت. همچنین میزگرد برنامه شب گذشته نیز به جایگاه سینمای ایران در ارائه پیام نبوی با حضور احمد میرعلایی، علی رویین‌تن و احمد رضا گرشاسبی پرداخت.

در ابتدای برنامه محمود گبرلو مجری و سردبیر برنامه با اشاره به فضای انتخاباتی کشور و مناظره فرهنگی نامزدهای ریاست جمهوری عنوان کرد: سینما جایگاه خاصی در کشور ما دارد و امیدوارم نامزدها به این هنر توجه داشته باشند. احترام به جایگاه هنرمند در سینمای ایران مهمترین درخواست هنرمندان است. هنرمندان اگر مورد احترام قرار گیرند می توانند خلاقیت خود را به درستی بروز دهند. ادامه مطلب...




تاریخ : شنبه 92/3/18 | 8:57 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
سفیر ایران در دمشق :
در ژنو 2 باشیم یا نباشیم تأثیرگذار اصلی منطقه‌ایم/ شکست طرح‌ها بدون حضور ایران

سفیر کشورمان در دمشق گفت: چه ایران در نشست ژنو 2 باشد یا نباشد، تأثیرگذار اصلی در تحولات منطقه است و آنها ناچارند نگاه و موضع ایران و منافع مردم منطقه را مدنظر قرار دهند، زیرا در غیر این صورت طرح‌هایشان با شکست مواجه می‌شود.

خبرگزاری فارس: در ژنو 2 باشیم یا نباشیم تأثیرگذار اصلی منطقه‌ایم/ شکست طرح‌ها بدون حضور ایران

محمدرضا رئوف شیبانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق  با اشاره به اظهارات جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در دیدارش با سرگئی لاوروف همتای روس مبنی بر موافقت با برگزاری نشست ژنو 2، این نوع برخورد آمریکا را بیانگر عقب‌نشینی واشنگتن از سیاست‌های قبلی در قبال سوریه عنوان کرد و گفت: نشست ژنو 2 موفقیتی برای دولت سوریه است، زیرا شعار آن راه‌حل سیاسی بحران سوریه و انجام گفت‌وگو و مذاکره بین دولت و معارضان است.

وی اخبار منتشر شده مبنی بر درخواست و اصرار برخی جهات بین‌المللی از جمله تمایل آمریکا برای حضور ایران در این نشست را نشانگر جایگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه به خصوص تحولات سوریه دانست و افزود: چه ایران در این نشست حضور داشته باشد و چه نداشته باشد، تأثیرگذار اصلی در تحولات منطقه است و آنها ناچارند نگاه و موضع ایران و منافع مردم منطقه را مدنظر قرار دهند، زیرا در غیر این صورت طرح‌هایشان با شکست مواجه خواهد شد.

سفیر ایران ادامه داد: 2 سال بدون توجه به نگاه ایران تلاش کردند، ولی نتیجه اقداماتشان شکست سیاست‌هایشان و متاسفانه تحمیل خسارت بر مردم منطقه بود.

شیبانی همچنین به مشکلات موجود بر سر راه برگزاری نشست ژنو 2 اشاره کرد و افزود: مشکلات شکلی و محتوایی موجود از جمله تشتت بین صفوف معارضه و دستور کار نشست باعث تأخیر در برگزاری این نشست شده است.

وی جمهوری اسلامی ایران را تنها کشوری در منطقه برشمرد که از نگاه استراتژیک در قبال به تحولات منطقه برخوردار است و گفت: امیدواریم بازیگران منطقه‌ای و بین‌المللی در نشست ژنو 2 به نحوی رفتار کنند که به حل سیاسی بحران در سوریه کمک شود.

شیبانی همچنین اعلام کرد که گروه 14 نفره احزاب موافق و مخالف دولت سوریه در آینده نزدیک به تهران سفر می‌کنند.

 






تاریخ : شنبه 92/3/18 | 7:27 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
معاون وزیر صنعت در گفت‌وگو با فارس خبر داد
عرضه سبد کالایی رمضان به کارمندان دولت و فرهنگیان با 20 درصد تخفیف

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت از تخصیص سبد کالایی با 20 درصد تخفیف برای کارمندان، فرهنگیان و نیروهای مسلح خبر داد.

خبرگزاری فارس: عرضه سبد کالایی رمضان به کارمندان دولت و فرهنگیان با 20 درصد تخفیف

حسن رادمرد : با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای کالاهای اساسی و اقلام پر مصرف در این ماه ، سبد کالایی برای کارمندان دولت، فرهنگیان و نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این سبد شامل روغن، برنج، شکر، گوشت و در صورت تقاضا مرغ خواهد بود.

معاون وزیر صنعت گفت: قیمت کالاهای عرضه شده در این سبد 20 درصد پایین‌تر از قیمت تمام شده خواهد بود.

رادمرد گفت: تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت، فرهنگیان  و نیروهای مسلح برای تهیه این سبد کالایی می‌توانند به بازرگانی داخلی و یا سازمان‌های صنعت، معدن، تجارت استان‌ها مراجعه کنند.






تاریخ : شنبه 92/3/18 | 6:31 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

سرمربی سابق سپاهان به اسلام گروید+عکس

ژوروان وی‌یرا سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان در حرم کاظمین(ع) ضمن ادای شهادتین، اسلام و تشیع خود را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق سپاهان به اسلام گروید+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری عراقی ابا، ژوروان وی‌یرا مربی مشهور برزیلی و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال عراق و سپاهان اصفهان که عراق را در سال 2007 به تنها مقام قهرمانی این کشور در تاریخ جام ملت‌های آسیا رساند، با حضور در حرم کاظمین(ع) اسلام و تشیع خود را اعلام کرد.

بنابر این گزارش این مربی برزیلی پس از ادای شهادتین همراه با میلیون‌ها زائر امامین کاظمین(ع) مراسم زیارت حرم آن امامین را انجام داد.






تاریخ : شنبه 92/3/18 | 12:0 صبح | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
کنکور

توزیع کارت آزمون سراسری سال 92 از 2 تیر‌ ماه آغاز می‌شود و تا 5 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، توزیع کارت آزمون سراسری سال 92 از یکشنبه 2 تیر آغاز می‌شود و تا چهارشنبه 5 تیرماه ادامه دارد.

لازم به ذکر است که کارت‌های ورود به جلسه آزمون برای یک میلیون و 223 هزار و 444 نفر صادر شده است که با توجه به ثبت‌نام داوطلبان در دو گروه آزمایشی برای برخی از داوطلبان دو کارت ورود به جلسه صادر شده است.

متقاضیان می‌توانند دفترچه راهنمای مربوط به این آزمون را هم‌اکنون روی سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور ملاحظه کنند.

گفتنی است آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی‌و‌ فنی‌ در صبح روز پنج‌شنبه 6 تیرماه، آزمون گروه آزمایشی هنر در بعد‌از‌ظهر همین روز برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان‌های خارجی نیز در صبح و بعد‌از‌ظهر روز جمعه 7 تیر‌ماه برگزار خواهد شد. آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی نیز صبح روز شنبه 8 تیر‌ماه برگزار خواهد شد.






تاریخ : جمعه 92/3/17 | 10:59 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

روزی ابراهیم ادهم از بازار بصره عبور می کرد. مردم اطراف او را گرفتند و گفتند یا ابراهیم , خداوند در قرآن می فرماید: مرا بخوانید تا شما را اجابت کنم ما دعا می کنیم اما دعای ما اجابت نمی شود!
ابراهیم گفت: ای مردم بصره علت آن 10 چیز است :
1 _ خدا را شناختید , ولی حق او را ادا نکردید.
2 _ قرآن را می خوانید , ولی عمل نمی کنید.
3 _ ادعای محبت رسول خدا را دارید در حالی که با اولاد او دشمنی می کنید.
4 _ ادعای دشمنی با شیطان دارید و حال آن که در عمل با او موافقید.
5 _ می گوئید بهشت را دوست داریم , اما برای رسیدن به آن عملی انجام نمی دهید.
6 _ اظهار ترس از جهنم می کنید , ولی خود را در آن انداخته اید .
7 _ مشغول عیبگویی مردم شدید و از عیب خود غافل ماندید .
8 _ ادعای بیزاری از دنیا دارید ولی در جمع آن حرص می ورزید .
9 _ اعتقاد به مرگ و قیامت دارید , ولی خود را آماده نکردید.
10 _ مردگان را دفن می کنید , ولی از مرگ آنها عبرت نمی گیرید






تاریخ : جمعه 92/3/17 | 10:28 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()






حکیمی بود به نام« شن » که مردی بسیار دانا و دانشمند بود. همیشه دلش می خواست با زنی ازدواج کند که از همه زنان دیگر داناتر باشد.
به همین دلیل، به هر شهر و سرزمینی که می رسید، سراغ چنین زنی را می گرفت، اما هیچ وقت زنی با آن مشخصات پیدا نکرده بود.
روزی، شن به سفر می رفت. در میان راه، مردی را دید و با او همراه شد. کمی که رفتند، شن از آن مرد پرسید: «تو بر من می نشینی یا من بر تو بنشینم ؟» آن مرد ناراحت شد وگفت : « تو دیگر چه آدم احمقی هستی.
من سنگینی دستار خودم را نمی توانم بکشم، چطور می توانم تو را سوار خودم کنم ؟» شن جوابی نداد و ساکت شد.
روز بعد آنها به مزرعه ای بسیار سرسبز رسیدند.
خوشه های بلند گندم در باد تکان می خورد. شن گفت: « به نظر تو محصول این مزرعه را خورده اند یا نه؟ » مرد گفت: « مگر دیوانه شده ای؟ محصول این مزرعه هنوز نرسیده است، چگونه آن را خورده اند؟» شن دوباره ساکت شد.
چند روزی در راه بودند تا اینکه به قبیله ای رسیدند.
مردم قبیله، مرده ای را روی تابوت گذاشته بودند و به قبرستان می بردند.
شن گفت: « به نظر تو این مرد مرده است یا زنده؟» مرد گفت: « قسم می خورم که در جهان از تو احمق تر، هیچ کس نیست.
مرده ای را روی تابوت به قبرستان می برند و تو می پرسی مرده است یا زنده؟» هیچ احمقی چنین سؤال بی جایی نمی کند. من دیگر با تو حرف نمی زنم.
بیش از این تحمل تو را ندارم. روز بعد آنها به شهر رسیدند. خانه همسفر شن در آن شهر بود.
او شن را به خانه خود دعوت کرد و گفت: « دوست دارم امروز در خانه من استراحت کنی. » شن قبول نکرد و بعد از خداحافظی از او دور شد. آن مرد دختری داشت بسیار دانا و زیبا.
دختر از پدر خود پرسید: « چه کسی همراه شما بود؟» مرد گفت: « مردی به نام شن. » دختر پرسید در راه چه حرف هایی به هم زدید؟ مرد گفت: « در راه، از دست او خیلی عذاب کشیدم. مرد احمقی بود. حرف های چرندی می زد و سؤال های احمقانه ای می کرد. »
دختر پرسید: « مگر چه می گفت؟» مرد گفت: « روز اول که با من همراه شد، پرسید که تو بر من می نشینی یا من بر تو بنشینم؟ درحالی که می دید من به زحمت بار خودم را می کشم.
روز بعد به مزرعه ای رسیدیم و او پرسید که محصول این مزرعه را خورده اند یا نه؟
در صورتی که گندم ها هنوز سبز بودند.
روز سوم هم مرده ای را دیدیم و او پرسید که این مرد مرده است یا زنده؟
من هم با او قهر کردم و دیگر به حرف هایش اعتنایی نکردم.» دختر گفت: «خیلی کار بدی کردی که او را ناراحت کردی. شما ارزش آن مرد را نفهمیدی.
او باید مردی حکیم و دانشمند باشد زیرا هر چه پرسیده از روی حکمت و دانایی بوده است.» مرد پرسید: « تو از کجا می دانی؟ »
دختر گفت: «وقتی پرسید که تو بر من می نشینی یا من بر تو نشینم؟ منظورش این بوده که تو داستانی می گویی یا من بگویم تا سرمان گرم شود و خستگی راه را احساس نکنیم. چون وقتی که دو نفر به سفری طولانی می روند، اگر یکی داستانی بگوید و دیگری بشنود سرشان گرم می شود و از طولانی بودن راه خسته نمی شوند.
وقتی پرسید که محصول این مزرعه را خورده اند یا نه؟
منظورش این بوده که صاحب آن مزرعه بدهکار بوده و باید بعد از رسیدن محصول آن را به طلبکارهای خود بدهد.
در واقع مثل این است که قبل از رسیدن محصول، آن را خورده باشد.
وقتی پرسید که این مرد زنده است یا مرده؟
منظورش این بوده که آیا این مرد نامی داشته است که بعد از مرگ او باقی بماند یا نه؟ بهتر است که بروی و از او معذرت بخواهی و به خانه دعوتش کنی.
یادت باشد که معنی حرف های او را بگویی تا فکر نکند که آدم نادانی هستی.» پدر حرف های دخترش را پسندید و رفت تا شن را پیدا کند.
پس از مدتی شن را یافت و پس از عذرخواهی بسیار، او را به خانه خود دعوت کرد.
وقتی به خانه می رفتند معنی تمام حرف های او را شرح داد و گفت: «در آن زمان خیال من ناراحت بود و به جواب سؤال های تو فکر نمی کردم.
حالا می گویم که بدانی حرفهایت را می فهمیدم.» شن گفت: « قبول نمی کنم. فهمیدن معنی حرف های من کار تو نیست.
راست بگو، این پاسخ ها را از چه کسی یاد گرفته ای؟»
مرد به ناچار گفت: « حقیقت این است که من دختری دارم که در دانایی به مردان دنیا می خندد و عاقلان را به حساب نمی آورد.» و باقی ماجرا را برای شن تعریف کرد.
شن وقتی این حرف را شنید، دختر را از او خواستگاری کرد.
پدر رضایت داد و آن دختر همسر شن شد.
آنها که هر دو به اندازه هم دانا بودند و عقیده هایشان هم یکی بود، زندگی خود را به خوبی و خوشی آغاز کردند.

 






تاریخ : جمعه 92/3/17 | 9:50 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.