سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مردی که شیطان بر پیشانی‌اش بوسه می‌زند

پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هرگاه مردی به چهل سالگی برسد و خوبی او بر بدی‌اش غلبه نکند، شیطان پیشانی او را بوسه زند و بگوید این چهره‌ای است که روی رستگاری را نخواهد دید.

خبرگزاری فارس: مردی که شیطان بر پیشانی‌اش بوسه می‌زند

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت قدس آنلاین، سن چهل سالگی سنی است که گفته می شود بسیاری از خصلت ها در انسان نهادینه می شود.

انسان اگر بتواند در این سن ،عادات و رفتارهای نیکو را در وجود خویش ملکه کند به بسیاری از توفیقات نیز می تواند دست یابد.

اما اگر خدای نکرده نه تنها از نهادینه کردن خصلت های نیکو خبری در وجود انسان نباشد بلکه به برخی عادت های نادرست و زشت خود را عادت داده باشد چه بسا در دنیا و آخرت متضرر شود.

در روایتی از پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم آمده است:

هرگاه مردی به چهل سالگی برسد و خوبی او بر بدی اش غلبه نکند ،شیطان پیشانی او را بوسه زند و بگوید این چهره ای است که روی رستگاری را نخواهد دید






تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 8:59 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

کشف عضوی جدید در بدن انسان

جدیدترین بخش اضافه شده به آناتومی بدن انسان تنها 15 میکرون ضخامت دارد، اما کشف آن باعث می‌شود تا جراحی چشم آسان‌تر و امن‌تر شود.

خبرگزاری فارس: کشف عضوی جدید در بدن انسان

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت خبر آنلاین، محققان دانشگاه ناتینگهام بخش جدیدی را در چشم انسان کشف کرده‌اند که اگر چه تنها 15 میکرون ضخامت دارد، اما کشف آن باعث می‌شود تا جراحی چشم آسان‌تر و امن‌تر شود.

جدیدترین بخش اضافه شده به آناتومی بدن انسان تنها 15 میکرون ضخامت دارد، اما کشف آن باعث می‌شود تا جراحی چشم آسان‌تر و امن‌تر شود. دکتر هارمیندر دوا، استاد دانشگاه ناتینگهام اخیرا لایه جدیدی در قرنیه چشم انسان کشف کرده است و آن را لایه دوا (Dua"s Layer) نامیده است.

لایه دوا پشت قرنیه قرار می‌گیرد، که پیش از این گمان می‌شد تنها دارای 5 لایه است. دوا و همکارانش با تزریق هوا به درون قرینه چشم‌های اهدایی و اسکن هر لایه با میکروسکوپ الکترونی این عضو جدید بدن انسان را کشف کرده‌اند.

این محققان عقیده دارند که بروز پارگی در این لایه جدید مسئول ایجاد بیماری آب‌آوری قرنیه است؛ اختلالی که منجر به جمع شدن مایع در قرنیه چشم می‌شود. به گفته دوا، افزایش دانش پزشکان درباره این لایه جدید می‌تواند برای بیمارانی که تحت عمل پیوند قرنیه و کاشت قرنیه قرار می‌گیرند، دستاوردهای مهمی داشته باشد.

پرفسور دوا می‌گوید: «این کشف مهمی است که باعث می‌شود مجبور شویم کتاب‌های درسی چشم پزشکی را از نو بازنویسی کنیم. از نقطه نظر کلینیکی، بیماری‌های زیادی وجود دارند که پشت قرینه را تحت تاثیر قرار می‌دهند؛ و متخصصان بالینی سراسر دنیا از ین پس می‌کوشند تا آنها را به وجود، غیبت یا پارگی لایه جدید نسبت دهند.»

نتیجه این مطالعه در شماره اخیر مجله Ophthalmology به چاپ رسیده است.






تاریخ : یکشنبه 92/3/26 | 8:36 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

 

داستان,داستانک,داستان کوتاه

خانواده بسیار فقیری بودند که در یک مزرعه و یک کلبه کوچک کنار مزرعه کار و زندگی می‌کردند، کلبه آنها نه اتاقی داشت و نه اسباب و اثاثیه ای. اعضای خانواده از برداشت محصولات مزرعه آنقدری گیرشان می‌آمد که فقط شکمشان را به سختی سیر کنند. اما یک سال بدون هیچ علتی، محصول کمی بیشتر از حد معمول بدست آمد، در نتیجه کمی بیش از نیازشان پول بدست آوردند…


زن کاتالوگ کهنه و خاک گرفته ای را بیرون کشید و ورق زد، همچنان که صفحات آنرا یکی یکی ورق می‌زد افراد خانواده هم دورش جمع می‌شدند، بالاخره زن آینه‌ی بسیار زیبایی دید و به نظرش رسید که از همه چیز بهتر است. پیش از آن در خانه هرگز آینه ای نداشتند. از آنجایی‌که پول کافی برای خریدنش داشتند، زن آن را سفارش داد. یک هفته بعد وقتی در مزرعه سرگرم کار بودند مردی سوار بر اسب از راه رسید او بسته ای در دست داشت، و خانواده به استقبالش رفتند .


زن اولین کسی بود که بسته راباز کرد و خود را در آینه دید و جیغ زد: جک، تو همیشه می‌گفتی من زیبا هستم، من واقعآ زیبا هستم! مرد آینه را بدست گرفت و در آن نگاه کرد لبخندی زد و گفت: تو همیشه می‌گفتی که من خشن هستم ولی من جذاب هستم. نفر بعدی دختر کوچکشان بود که گفت: مامان، مامان، چشمهای من شبیه توست . در این اثنا پسر کوچکشان که بسیار پر انرژی بود از راه رسید و آینه را قاپید او در چهار سالگی از قاطر لگد خورده بود و صورتش از ریخت افتاده بود، او فریاد زد: من زشتم ! من زشتم!


و در حالی که بشدت گریه می‌کرد به پدرش گفت : پدر، آیا من همیشه همین شکل بودم ؟
بله پسرم ، همیشه .
با این حال تو مرا دوست داری ؟
بله پسرم، دوستت دارم !
چرا؟ برای چه من را دوست داری ؟
چون مال من هستی!!!

 ….و من هر روز صبح وقتی صادقانه به درونم نگاه می‌کنم و می بینم که زشت است ، از خدا می‌رسم آیا دوستم داری ؟ و او همیشه مهربانانه جواب می دهد: بله !و وقتی از او می پرسم چرا دوستم داری ؟
او می‌گوید : چون مال من هستی.






تاریخ : جمعه 92/3/24 | 9:21 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

وحشت کره از سیم خاردارهای ایران/ دفاع بتونی در اولسان

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/03/23/13920323000240_PhotoL.jpg

 

تیم ملی ایران در حالی به مصاف کره‌جنوبی می‌رود که یک هفته مانده به پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا صاحب بهترین خط دفاعی است.

 

 

  تیم ملی فوتبال ایران در هفته پایانی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا سه‌شنبه آینده از ساعت 16:30 به وقت ایران در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز به منظور رسیدن به جام جهانی فوتبال در اولسان کره‌‌جنوبی به مصاف این کشور می‌رود.

تیم ملی ایران در حالی به مصاف کره‌جنوبی می رود که یک هفته مانده به پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا صاحب بهترین خط دفاعی است و این می‌تواند بهترین خبر برای علاقمندان به فوتبال در کشورمان باشد تا در صورتی که دفاع بتونی تیم ملی کشورمان همچنان به روند خوب در اولسان هم ادامه دهد، بتوان از حالا به صعود به جام جهانی برزیل بیشتر از هر زمان دیگر امیدوارتر بود.

تا هفته ماقبل پایانی این رقابت‌ها و در بین تیم‌‌های دو گروه (10 کشور) تیم ملی ایران با دریافت تنها دو گل، بهترین خط دفاعی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و از این لحاظ فاصله زیادی با سایر تیم‌ها دارد تا جایی که به طور حتم در پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا هم می‌تواند عنوان بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دهد.

البته تنها نکته تأسف‌آور در این میان این است که هر دو گلی که ملی‌پوشان ایران دریافت کرده‌اند (مقابل لبنان و ازبکستان) به شکست تیم ملی و از دست رفتن 6 امتیاز منجر شده است، چون در غیر این صورت صعود کشورمان به همراه ژاپن از حالا به جام جهانی محرز بود.

نکته دیگر اینکه قبل از پیروزی پرگل ایران مقابل لبنان، 3 برد و 2 شکست شاگردان کی‌روش با نتیجه یک بر صفر به دست آمده بود تا این نتیجه خواستنی‌ترین نتیجه برای تیم ملی ایران در این رقابت‌ها به حساب بیاید.

*نتایج کشورمان در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در گروه اول رقابت‌ها به شرح زیر است:

ازبکستان صفر - ایران یک

ایران صفر - قطر صفر

لبنان یک - ایران صفر

ایران یک - کره‌جنوبی صفر

ایران صفر - ازبکستان یک

قطر صفر - ایران یک

ایران 4 - لبنان صفر

کره‌جنوبی ؟ - ایران ؟

*بهترین خطوط دفاعی در پایان هفته نهم رقابت‌ها:

1- ایران با 2 گل خورده

2- ژاپن و ازبکستان با 5 گل خورده

3- کره‌جنوبی با 6 گل خورده

4- استرالیا و عراق با 7 گل خورده

5- قطر با 8 گل خورده

6- عمان با 9 گل خورده

7- لبنان با 12 گل خورده

8- اردن با 16 گل خورده

در فاز هجومی هم تیم ملی کشورمان پس از تیم‌های ژاپن (16 گل زده)، کره‌جنوبی (13 گل زده) و استرالیا (11 گل زده) همراه با عمان (7 گل زده) در رده چهارم قرار دارد.

به گزارش فارس تیم ملی کشورمان پس از پایان هفته نهم با 13 امتیاز پس از کره‌جنوبی 14 امتیازی در رده دوم قرار دارد و ازبکستان 11 امتیازی را هم پشت سر خود می‌بیند.

پیروزی در دیدار سه‌شنبه با هر نتیجه‌ای، کشورمان را راهی جام جهانی خواهد کرد. تساوی در میدان اولسان نیز در صورتی که حتی با پیروزی ازبک‌ها مقابل قطر با کمتر از 4 گل اختلاف همراه باشد، باز هم شاگردان کی‌روش را رهسپار جام جهانی می‌کند و نکته قابل توجه اینکه ایران در صورت شکست هم می‌تواند به رفتن به جام جهانی امیدوار باشد در صورتی که قطر مانع از برد ازبکستان در خانه‌ این تیم شود.

*جدول رده‌بندی گروه اول:

1-کره‌جنوبی  14 امتیاز

2-ایران  13 امتیاز

3-ازبکستان  11 امتیاز

4-قطر  7 امتیاز

8-لبنان  5 امتیاز

در این گروه لبنان به کار خود با کسب 5 امتیاز از 8 مسابقه پایان داد و از دور رقابت‌ها حذف شد، ضمن اینکه حذف قطر هم با نتایجی که در هفته نهم به دست آمد قطعی شد تا به این ترتیب از جمع تیم‌های ایران، کره‌جنوبی و ازبکستان در پایان دیدارهای مرحله گروهی، دو تیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی شده و یک تیم دیگر نیز راهی پلی‌آف شود.

 






تاریخ : جمعه 92/3/24 | 1:57 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

یارانه 45500تومانی خرداد 92 قابل برداشت شد

یارانه 45500تومانی مرحله 28 مربوط به خرداد 92 قابل برداشت شد.

خبرگزاری فارس: یارانه 45500تومانی خرداد 92 قابل برداشت شد

ارانه نقدی 45500تومانی مرحله 28 مربوط به خرداد 1392 واریز شده و قابل برداشت شد.

یارانه نقدی به ازای هر نفر ماهانه 45500 تومان به حدود 74 میلیون نفر ایرانی پرداخت می‌شود.






تاریخ : پنج شنبه 92/3/23 | 10:13 صبح | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

در همایش «حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی‌» مطرح شد
واکنش ‌‌آیت‌الله مصباح‌یزدی‌ به اظهارات روحانی و مذاکره با آمریکا / آمریکا سیلی خورده ایران است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: افرادی که این سخن را بیان می‌کنند که کدخدا را ببینیم تا کار ما راه افتد چه قدر نادان هستند زمانی که انسان خدا را فراموش کند این طور می‌شود.

خبرگزاری فارس: واکنش ‌‌آیت‌الله مصباح‌یزدی‌ به اظهارات روحانی و مذاکره با آمریکا / آمریکا سیلی خورده ایران است

آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی در همایش «حضور حداکثری، خلق حماسه سیاسی و انتخاب اصلح» که با حضور بانوان حامی جلیلی در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به آیات و روایات اظهار کرد: برخی اوقات لحظاتی در عمر انسان اتفاق می‌افتد که ارزش آنها با یک سال برابری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در شب قدر ارزشی وجود دارد که ارزش عبادت در آن بیش از 80 سال است و قابل مقایسه با اعداد و ارقام نیست.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به سخنی از پیامبر اکرم(ص) گفت: برخی اوقات نسیم‌هایی به زندگی شما می‌وزد که اگر خودتان را در معرض آن نسیم‌ها قرار دهید از آنها استفاده می‌کنید.

وی عنوان داشت: ایام انتخابات یکی از لحظاتی است که نسیم‌هایی برای ما می‌وزد و اگر به درستی قدر آن را بدانیم مانند عبادت شب قدر است و اگر کوتاهی کنیم در روز قیامت آنچنان حسرت می‌خوریم که حسرت آن از 80 سال گناه بالاتر است.

مصباح‌یزدی عنوان داشت: انداختن یک رأی اشتباه در صندوق که به ضرر اسلام و نظام اسلامی تمام می‌شود گناهش سخت‌ است همانطوری که گناه عالم از جاهل بدتر و سخت‌تر بوده و عذاب آن 70 برابر افراد معمولی است.

وی تأکید کرد: باید موقعیت‌ها را غنیمت بشماریم و هواسمان باشد که قلب حضرت ولی عصر(عج) خوشحال شود و هیچ بعید ندانید که یک لحظه عبادت شما از صدها سال عبادت دیگر افضل باشد.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به فعالیت‌های فردی که مسئولیت کشور را به عهده می‌گیرد گفت: اگر این فرد خدماتی انجام دهد، از گناهان و فسادها جلوگیری کند، خدماتی به مستضعفان ارائه دهد کسانی که به وی رأی داده‌‌اند در ثواب‌های وی شریک هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی اوقات ممکن است رئیس دولت یک قانون را پیشنهاد کند که سنت حسنه است ولی میلیون‌ها انسان از آن استفاده می‌کنند بنابراین هر استفاده پاداشی برای شما و رئیس دولت در بردارد.

مصباح‌یزدی عنوان داشت: اگر فردی آمد که ارزش‌های اسلامی را به فراموشی سپرد و به آنها بهایی داده نشد و تنها شکم را غنیمت دانست این نقطه مقابل است که از فرصت‌ها سوء استفاده شده و سبب می‌شود برای نسل آینده ارزش‌ها کمرنگ و فراموش شود.

وی ادامه داد: چه بسا نسل چهارمی به وجود آید که ارزش‌های اسلامی در بین آنها فراموش شده باشد و نمی‌دانند انقلاب بر پایه چه اصولی شکل گرفته است.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به سخنی از برخی افراد مبنی بر اینکه با آمریکا دشمنی نداریم و با هم آشتی می‌کنیم گفت: امام خمینی(ره) با خون دل مرگ بر آمریکا را در بین مردم جا انداخت و امروز پس از 40 سال می‌فهمیم هر گونه فساد در هر گوشه دنیا زیر سر آمریکاست.

وی خاطرنشان کرد: حتی یکی از روسای جمهورهای قبلی گفته بود که از شعار مرگ خوشم نمی‌آید این مباحث نشان‌دهنده علاقه به دنیا، راحتی و خوش‌گذرانی است و می‌خواهند آرام باشد و بخورند و بچرند.

مصباح‌یزدی یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی به طور دائم از اسلام صحبت می‌کردند و می‌فرمودند آمریکا از اسلام سیلی خورده است.

وی تصریح کرد: اسلام چیزی است که انسان را با خدا مربوط می‌کند و اگر این اصل را فراموش کنیم و دم  از گرانی، تورم، اصالت زندگی و زنده باد زندگی بزنیم لحظه‌ای است که می‌بازیم و فرقی نمی‌کند حتی اگر ما یا بنده این حرف را بزنم با تیشه ریشه انقلاب را خرد می‌کنیم.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: این لحظه‌ای است که انسان همه چیز خود را ناآگاهانه و برخی اوقات آگاهانه می‌بازد و آخرت خود را از دست می‌دهد.

آیت‌الله مصباح ‌یزدی اظهار کرد: فسادهای عراق زیر سر آمریکاست و شیطنت آنها طوری است که به نوکران خود در کشورهای عربی دستور می‌دهند به نام اسلام و تکفیر قتل را واجب می‌کنند و روزانه ده‌ها نفر شیعه را می‌کشند زیرا آمریکا می‌خواهد اسرائیل از مصونیت برخوردار باشد.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری گفت: ایشان فرمودند «من دیپلمات نیستم بلکه انقلابی هستم» بنابراین کسانی که افتخار می‌کنند دیپلماسی قوی دارند و ممکن است با آمریکا توافق کنند و تحریم‌ها را بردارند باید این نکته را مورد توجه قرار دهند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تلویزیون صحنه‌هایی از اروپا و آمریکا را نشان می‌دهد که در آنها تظاهرات علیه سرمایه‌داری راه افتاده بنابراین این تصاویر نشان می‌دهد که سردمداران این کشورها خود را نمی‌توانند اداره کنند ما چگونه زیر سلطه این کشورها قرار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که این سخن را بیان می‌کنند که کدخدا را ببینیم تا کار ما راه افتد چه قدر نادان هستند زمانی که انسان خدا را فراموش کند این طور می‌شود.

آیت الله مصباح‌یزدی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس گفت: در جنگی که دنیا علیه ما راه انداخت با دست خالی و با اتکا به خدا پیروز شدیم و به سطوح غرب و شرق تکیه نداشتیم.

وی یادآور شد: انگار این موارد به تدریج در حال فراموش شدن است مگر خدای جبهه با خدای اقتصاد، سیاست، حوزه و دانشگاه متفاوت است.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: باید این باور را داشته باشیم که یک خدا بیشتر نداریم و خدای جبهه با خدای بازار و کارخانه یکی است و اگر مشکلی داشته باشیم او می‌تواند مشکل ما را حل کند.

آیت الله مصباح‌یزدی یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس ما را طوری تربیت و تقویت کرد که به خدا تکیه کنیم از تحریم‌ها ضرری نکردیم زیرا این تحریم‌ها سبب پیشرفت علمی و تکنولوژی شد و اگر این تحریم‌ها نبود تا این اندازه پیشرفت نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه ملت ما این طور انقلاب را حفظ کردند و اخم به رویشان نیاوردند گفت: اکنون مردم محروم با همه سختی‌ها می‌سازند و این غرغرها برای پولدارهاست.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) عنوان داشت: اگر دولتمردان، سیاست‌مداران، خواص و نخبگان کشور ارزش‌ها را فراموش کنند سیر نزولی را طی می‌کنیم بنابراین ارزش کار شما به این است که در چه جبهه‌ای قرار دارید.

وی ادامه داد: باید دید اسلام و ارزش‌های اسلامی را تقویت می‌کنید یا پولدارها، سرمایه‌دارها و کسانی که اندوخته‌های فراوانی در بانک‌ها دارند و اختلاس کرده‌اند را تقویت می‌کنید.

آیت‌الله مصباح‌یزدی تصریح کرد: از تفکر برخی افراد این طور استنباط می‌شود که اگر در برابر آمریکا دست بلند کنیم اعتدال داریم و اگر این کار را نکنیم تندرو هستیم.

وی با بیان اینکه اسلام تنها به نماز خواندن نیست زیرا در کاخ شاه نیز نماز اقامه می‌شد گفت: رواج رباخواری با نرخ 30 درصد با اسلام سازگار نیست و فقر و گرانی به دلیل سرمایه‌گذارانی است که از پول ملت سرمایه‌ها را می‌اندوزند و ربا می‌گیرند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: قصد سیاه‌نمایی ندارم ولی منحنی ارزش‌های اسلامی در معرض نزول است و باید مردی پیدا شود که مسیر این منحنی را صعودی کند.

وی عنوان داشت: توقع این مسئله که مشکلات یک یا دو روزه حل شود خام و جاهلانه است بلکه مهم است که منحنی ارزش‌های اسلامی صعودی باشد و یک قدم به جلوتر برویم نه اینکه یک قدم به عقب‌تر رویم به مذاکره با آمریکا تن دهیم.

آیت الله مصباح‌یزدی ابراز امیدواری کرد که فردی با رأی مردم انتخاب شود که دغدغه وی ارزش‌های اسلامی باشد.






تاریخ : چهارشنبه 92/3/22 | 6:44 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

 

واکنش سخنگوی شورای نگهبان به ادعای هاشمی رفسنجانی

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به ادعای هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ملاک رد صلاحیت‌ها نظر اعضای شورا و نظرات کارشناسی مراجع قانونی صرفاً یک نظر کارشناسی است.

 

خبرگزاری فارس: واکنش سخنگوی شورای نگهبان به ادعای هاشمی رفسنجانی

 

  عباسعلی کدخدایی در نشست خبری امروز خود در هتل لاله تهران در پاسخ به سؤالی درباره ادعای هاشمی رفسنجانی در خصوص علت رد صلاحیتش گفت که ملاک شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌‌ها نظر اعضای شوراست و نظرات کارشناسی مراجع قانونی در حد نظر کارشناسی است.

روز گذشته، اکبر هاشمی رفسنجانی مدعی شد که یک مقام ارشد امنیتی با حضور در جلسه شورای نگهبان بر نظر اعضای شورا اثر گذاشته و سبب عدم احراز صلاحیتش شده است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان طبق قانون برای بررسی صلاحیت‌ها مجاز است از دستگاه‌ها و مقامات مختلف درباره سوابق و عملکرد افراد استعلام کند.

کدخدایی افزود: این امر طبق روال عادی صورت می‌گیرد و این کار نسبت به بسیاری از کاندیداها و داوطلبان اتفاق افتاده و مطلب جدیدی نیست.

وی خاطرنشان کرد: ‌ملاک شورای نگهبان نظر اعضا است که در قالب رأی ارائه می‌شود و تعیین‌کننده است و نظرات کارشناسی در حد کارشناسی است.

 






تاریخ : چهارشنبه 92/3/22 | 6:15 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

سلام بازم با کلی عکس قشنگ اومدم

ولی هیچ کدومو خودم نگرفتم  

من تا حالا فکر میکردم خودم خیلی عکاسم

ولی دیدم مثل اینکه جناب همسر و خواهر زادش از من عکاس ترن

 

 ببینید چه عکس های قشنگی گرفتن:)

 






تاریخ : سه شنبه 92/3/21 | 4:44 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

 

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد.حال دختر خوب نبود.نیازفوری به قلب داشت.از پسر خبری نبود.دختر با خودش می گفت:میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی.ولی این بود اون حرفات.حتی برای دیدنم هم نیومدی.شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید...

چشمانش را باز کرد.دکتر بالای سرش بود.به دکتر گفت چه اتفاقی افتاده؟دکتر گفت نگران نباشید پیوند قلبتون با موفقیت انجام شده.شما باید استراحت کنید.درضمن این نامه برای شماست..!

دختر نامه رو برداشت.اثری از اسم روی پاکت دیده نمیشد. بازش کرد و درون آن چنین نوشته شده بود:

لان که این نامه رو میخونی من در قلب تو زنده ام.از دستم ناراحت نباش که بهت سر نزدم چون میدونستم اگه بیام هرگز نمیذاری که قلبمو بهت بدم.پس نیومدم تا بتونم این کارو انجام بدم.امیدوارم عملت موفقیت آمیز باشه.(عاشقتم تا بینهایت)

دختر نمیتوانست باور کند..اون این کارو کرده بود.اون قلبشو به دختر داده بود.

آرام اسم پسر را صدا کرد و قطره های اشک روی صورتش جاری شد.و به خودش گفت چرا هیچوقت حرفاشو باور نکردم.

نتیجه اخلاقی این داستانو می زام به عهده شما دوست عزیز حتما در نتیجه اخلاقی این داستان شرکت کنید






تاریخ : دوشنبه 92/3/20 | 8:56 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

جدیدترین پهپاد پدافند با ویژ‌گی‌های «سریر» می‌آید/ تشریح مأموریت و قابلیت‌های سریر
http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/18/603641_822.jpg

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تشریح قابلیت‌های پهپاد «سریر»، از رونمایی جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین این قرارگاه در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: جدیدترین پهپاد پدافند با ویژ‌گی‌های «سریر» می‌آید/ تشریح مأموریت و قابلیت‌های سریر

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)  درخصوص توانمندی‌های نیروهای مسلح در حوزه طراحی و ساخت هواپیماهای بدون سرنشین، با اشاره به ویژگی‌های پهپاد سریر که اخیرا در رژه روز ارتش رونمایی شده است، گفت: این پهپاد قابلیت پرواز از هر طرف از دماغه‌اش را دارد یعنی زمانی که این هواپیما برای مثال به سمت غرب پرواز می‌کند، می‌تواند با بهکارگیری موتور دیگری که در مقابل آن است، تغییر جهت داده و به سمت شرق حرکت کند.

اسماعیلی همچنین قابلیت سرعت‌گیری و پنهان‌کاری را از جمله ویژگی های پهپاد سریر دانست و افزود: این هواپیمای بدون سرنشین توانایی بالایی در کشف و استفاده علیه اهداف مورد نظر و نیز تصویربرداری از مواضع دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه «سریر» هواپیمایی برای همه ماموریت‌هاست، گفت: سامانه موشکی آن نیز طراحی همین قرارگاه بوده و به دست متخصصان داخلی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این پهپاد یکی از لایه‌های پنهانی پدافند هوایی را تشکیل می دهد به موشک‌های مورد استفاده در آن اشاره و  خاطرنشان کرد: این موشک‌ها قابلیت درگیری با اهداف متعددی ازجمله پهپادهای مهاجم را به پهپاد سریر می‌دهد.

اسماعیلی درخصوص هواپیماهای بدون سرنشین نسل «حازم» نیز گفت: پهپادهای حازم 1 و 2 در سال گذشته به کرات در رزمایش‌های پدافند هوایی به کار گرفته شد و پهپاد جدید «حازم 3» نیز در روز 10 شهریور ماه (روز پدافند هوایی) رونمایی می‌شود که از قابلیت‌هایی نظیر پهپاد سریر برخوردار است.

مشروح گفتگوی تفصیلی گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس با فرمانده قرارگاه پدافند هوایی متعاقبا منتشر خواهد شد.






تاریخ : دوشنبه 92/3/20 | 7:10 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.