سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سینمای ایران بازیگرانی هستند که شباهت زیادی به ستاره‌ها و چهره‌های مشهور در سراسر جهان دارند.
 
«همشهری سرنخ» با انتشار عکس‌های زیر، این شباهت‌ها را برشمرده است:
 
سیدحسام‌ نواب صفوی
 
بسیاری معتقدند نواب صفوی شباهت زیادی به الویس پریسلی خواننده و هنرپیشه آمریکایی دهه 60 دارد.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر


لیلا حاتمی
 
خیلی‌ها معتقد هستند که لیلا حاتمی بازیگر فیلم‌هایی چون «چهل سالگی» و «جدایی نادر از سیمین» شباهت زیادی به نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوودی دارد.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر

رضا کیانیان
 
رضا کیانیان را می توان به آل پاچینوی معروف شبیه دانست، هر چند که ممکن است خود او هیچ وقت درباره این شباهت فکر نکرده باشد.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر

سحر دولتشاهی
 
سحر دولتشاهی که با بازی در تئاتر «دور همی زنان شکسپیر» سر و صدای زیادی به پا کرده است را می‌توان شبیه به کلر دانس برنده گوی طلایی بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در سال 2012 دانست.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر

پژمان بازغی
 
خیلی‌ها بر این باورند که پژمان بازغی شبیه‌ترین فرد در جهان به کیوانج تاتلیتوک بازیگر و مدل ترکیه‌ای است.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر

لیلا اوتادی
 
بیشتر کارشناسان و اهالی سینما لیلا اوتادی را شبیه به ستاره فیلم‌های وودی آلن می‌دانند و هنوز هم که او را می‌بینند یاد اسکارلت جوهانسون می‌افتند. البته عده‌ای هم تا او را می‌بینند یاد آماندا سیفرید می‌افتند.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر

الناز شاکردوست
 
برخی از علاقمندان سینما می‌گویند الناز شاکردوست شباهت زیادی به آنجلینا جولی دارد. البته برخی خانم کتایون ریاحی را هم شبیه به خانم جولی می‌دانند.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر

شبنم قلی‌خانی
 
اگر بیننده سریال خون‌آشام باشید حتما با چهره نیکولینا کنستانتینوا دوبروا آشنا هستید. منظورمان همان نینا دوبرو، بازیگر کانادایی محبوب این روزهاست. خیلی‌ها شبنم قلی‌خانی را به او شبیه می‌دانند.
 

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر

تینا آخوندتبار
 
آشواریا رای از مشهورترین بازیگران بالیوودی است. می‌گویند تینا آخوندتبار بی‌شباهت به این بازیگر نیست. آخوندتبار می‌گوید که خودش هم این شباهت ظاهری را حس کرده و قبول دارد.

شباهت بازیگران ایرانی و خارجی +تصاویر
برچسب ها: بازیگران ، شباهت





تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 93/8/25 | 8:27 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://www.vs666.ir/wp-content/uploads/2012/11/enalhossain-BY-Tavabin.jpg

این ماه ، ماه حُزن اهل بیت علیهم السلام و شیعیان ایشان است و از حضرت امام رضاعلیه السلام روایت استکه چون ماه محرّم داخل مى شد پدرم را کسى خندان نمى دید و اندوه و حُزن پیوسته بر او غالب مى شد تا روز دهم چون روز عاشورا مى شد آن روز، روز مصیبت و حزن و گریه او بود و مى فرمود امروز روزى است که حسین علیه السلام شهید شده است .

 اعمال شب و روز اول محرم

 شب اوّل سیّد در اقبال براى این شب چند نماز ذکر فرموده :

 اوّل : صد رکعت در هر رکعت حمد و توحید بخواند .

 دوّم : دو رکعت در رکعت اوّل حمد و انعام و در دوّم حمد و یَّس .

 سوّم : دو رکعت در هر رکعت حمد و یازده قُل هُوَاللّهُ اَحَدٌ در روایت است از حضرت رسول صَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَاله که هر که در این شب این دو رکعت نماز را بجا آورد و صبحش را که اوّل سال است روزه بدارد مثل کسى است که تمام سال را مُداومت به خیر کرده و در آن سال محفوظ باشد و اگر بمیرد به بهشت برود .

 و نیز سیّد براى هلال این ماه دعاء مَبْسُوطى ذکر فرموده و اگر ممکن شود احیا بدارد این شب را به دعا و نماز و خواندن قرآن روز اوّل .

 بدانکه اوّل محرم اوّل سال است و در آن دو عمل وارد است :

 اوّل : روزه است و در روایت رَیّان بن شبیب از حضرت امام رضاعلیه السلام مرویست که هر که در این روز روزه بدارد و خدا را بخواند خداوند دعاى او را مستجاب کند چنانکه دعاى زکریّا را مستجاب نمود .

 دوم : از حضرت امام رضا علیه السلام منقولست که حضرت رسول صَلَّى اللَّهِ عَلِیهِ وَ اله روز اوّل محرم دو رکعت نماز مى کرد و چون فارغ مى شد دستها را بلند مى کرد و این دعا را سه دفعه مى خواند:


اَللّهُمَّ اَنْتَ الاِْلهُ الْقَدیمُ وَهذِهِ سَنَةٌ

خدایا تویى معبود ازلى و این سال

 
جَدیدَةُ فَاَسْئَلُکَ فیهَاالْعِصْمَةَ مِنَالشَّیْطانِ وَالْقُوَّةَ عَلى هذِهِ النَّفْسِ

تازه است از تو خواهم در این سال نگهداریم را از شیطان و نیروى بر این نفس

 
الاْمّارَةِ بِالسّوَّءِ وَالاِْشْتِغالَ بِما یُقَرِّبُنى اِلَیْکَ [یاکَریمُ] یا ذَاالْجَلالِ

که پیوسته به گناه فرمان مى دهد و سرگرمى بدانچه مرا به تو نزدیک کند اى صاحب جلالت


وَالاِْکْرامِ یا عِمادَ مَنْ لا عِمادَ لَهُ یا ذَخیرَةَ مَنْ لا ذَخیرَةَ لَهُ یا حِرْزَ

و بزرگوارى اى تکیه گاه کسى که تکیه گاهى ندارد اى ذخیره آنکس که ذخیره ندارد اى پناهگاه

  ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/8/5 | 7:0 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()


http://upload7.ir/images/06248273754853877191.gif

یکی از بحث‌هایی که دختر و پسر و کوچک و بزرگ به آن احتیاج داریم و همواره به آن مبتلا هستیم، مسخره کردن و توهین و نیش زدن و یک دستی و امثال آن است، که در بین همه‌ی قشرها وجود دارد.
ما مسخره کردن را ساده می‌گیریم در حالی که مثلاً چاقو کشیدن برایمان مسئله‌ی بسیار بزرگی است. در حالی که اگر چاقو به جسم می‌خورد، مسخره کردن همچون چاقویی است که به روح انسان می‌خورد. اگر کسی را مار بگزد، همه تعجب می‌کنند و ابرو بالا می‌اندازند در حالی که نیش زدن خود انسان از مار بدتر است. یا کشتن امر بسیار مهمی است در حالی که ما با زبان خود، ممکن است افراد را بکشیم. بنا بر این مسخره کردن خیلی مهم است.
موضوع بحثمان: خطر مسخره، گناه مسخره، موارد مسخره، همین طور انگیزه‌ی مسخره کردن و در آخر خاطرات.
- خطرات مسخره؛ مسخره یک گناه کلیدی است و مادر چندین گناه دیگر همچون اختلاف افکنی هم هست. چون دو رفیق وقتی همدیگر را مسخره کنند، رفاقتشان از بین خواهد رفت و وحدتشان تبدیل به کینه می‌شود. فرد با مسخره کردن عیب دیگری را به مردم نشان می‌دهد. مسخره کردن فرد پشت سر دیگری در حقیقت غیبت او هم هست. قرآن در مورد افراد مسخره کننده می‌فرماید: «لَهُمْ عَذابٌ مُهینٌ»(آل عمران/178) چون چند رقم عذاب در قرآن است: «مهین، شدید، الیم». گاهی عذاب دردناک است، مثل این که کسی سوزن به بدن دیگری فرو می‌کند. گاهی عذاب شدید است، مثل سیلی زدن محکم که اگر چه درد کمی داشته باشد ولی صدای زیادی دارد و شدید است، ولی عذاب مهین مثل ریختن لجن و کثافت روی سر کسی که موجب توهین و جسارت می‌شود. پس فرق است بین این سه عذاب و عذاب فردی که دیگری را مسخره می‌کند مهین است و شاید دلیلش همین باشد که او در دنیا به دیگران توهین می‌کرده است.
در میان زن‌ها مسخره کردن گاهی بیش‌تر است. و لذا قرآن بعد از این که به مردم می‌گوید که همدیگر را مسخره نکنند، می‌گوید: خانم‌ها شما هم همدیگر را مسخره نکنید. «لا یَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسى‏ أَنْ یَکُونُوا خَیْراً مِنْهُمْ وَ لا نِساءٌ مِنْ نِساءٍ»(حجرات/11) گفتن «نِساءٌ» لزومی نداشت، چون قوم شامل زنان هم می‌شود. اما چون نیش زدن و مسخره کردن در بین زنان بیش‌تر است، نساء را به صورت خصوصی هم آورده است. مثل این که انسان همه‌ی بدنش را یک بار صابون بزند و دوباره فقط سرش را صابون بزند به این معناست که سر به صابون بیش‌تری احتیاج دارد.  ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/8/5 | 6:44 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://axgig.com/images/30808937880082200504.jpg

مراحل مختلف در اجتناب از اشتباهات  رایج و ایجاد تصمیم گیری را بیاموزید. تصمیم گیری مهارتی است که می توانید از دیگران بیاموزید. دو نوع تصمیم گیری اصلی وجود دارد؛ 1- آنهایی که با استفاده از فرآیند خاص به دست می آید 2- آنهایی که تنها مانند یک رویداد است.

مراحل یک تصمیم گیری نافذ

اگر از 10 مرحله اصول تصمیم گیری استفاده کنید، خود را یک تصمیم گیرنده کارا در کسب و کار و زندگی خود می بینید.

1- تا حد امکان مفاد تصمیم گیری خود را تعریف کنید. آیا این واقعاً تصمیم خودتان است یا تصمیم شخص دیگری است؟ آیا واقعاً نیازمند این تصمیم گیری هستید؟ چرا این تصمیم گیری برای شما مهم است؟ چه کسی در این تصمیم گیری ذی نفع است؟ ارزش این تصمیم گیری برای شما چه میزان است؟

http://ts1.mm.bing.net/th?&id=HN.607991808343474909&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=02- هر راهکاری را که به ذهنتان می رسد بنویسید چرا که به تصویر کشیدن راهکارهای متفاوت مهم است.

3- فکر می کنید از کجا می توانید اطلاعات مفید بیشتری به دست آورید. اطلاعات جدید منجر به راهکارها و انتخاب های بیشتری نیز می شوند. کسانی که می توانید از آنها اطلاعات به دست آورید، دوستان، همکاران، خانواده، سازمان های حرفه ای، خدمات آن لاین، روزنامه ها، مجله ها، کتاب ها و ... هستند.

4- انتخاب های خود را بررسی کنید. از منابع اطلاعاتی مشابه برای کسب ایده های خاص استفاده کنید و برای هر انتخاب معیار خاصی را مشخص کنید. هر چه اطلاعات بیشتری به دست آورید ذهنتان برای تصمیم گیری فعال تر خواهد شد.

5- ذخیره انتخاب ها. اکنون شما دارای گزینه های متفاوت هستید و زمان آن رسیده است که آنها را بررسی کنید و ببینید کدام یک از آنها برای شما کارایی بیشتری دارد. به دنبال انتخاب هایی باشید که این امکان را برای شما فراهم سازند تا به بیشترین امتیاز برسید.انتخاب هایی که با معیارهای شما سازگاری ندارند حذف کنید.

6- نتایج هر انتخاب را به تصویر بکشید. برای هر انتخاب باقیمانده در فهرست تان، نتایج را به تصویر بکشید، بدین صورت نقایص شما مشخص می شود.

7- یک بررسی واقعی انجام دهید. کدام یک از انتخاب های باقیمانده به واقعیت نزدیک تر است؟ هر چه خلاف آن را ثابت می کند، آن گزینه را حذف کنید.

http://maktabestan.ir/wp-content/uploads/2013/09/confuse.jpeg


8- کدام گزینه با شما ساز گاری دارد. اگر نسبت به تصمیمی که اتخاذ کرده اید خشنود هستید اما احساس می کنید که با اهداف شما سازگاری ندارد بدانید که تصمیم صحیحی نگرفته اید و این انتخاب برای شما کارساز نخواهد بود.

9- شروع کنید. زمانی که تصمیمی اتخاذ می کنید آن را عملی سازید. همیشه این فرصت را دارید که ذهن خود را در آینده تغییر دهید.

10- اجرا کنید.

 






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 93/7/22 | 12:46 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://madamepickwickartblog.com/wp-content/uploads/2011/01/reagan3.jpg

پــرچم وارونــه امریــکا در دست سربــاز ایــن کشور

که روی آن نوشتــه شده است :

هیچ پــرچمی انقدر بــزرگ نیست که بتوانــد شرم و خجالت کشتــار

مردم بی گنــاه در سراسر جهان را درخـود جای دهـد.






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 93/7/22 | 12:21 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/DvcF7DBRNmfo_YnU72cc1NZuQm54lPx4vS55on7vD0NqFkTD5_jmKA/s/w535/






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 93/7/22 | 12:17 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/05/21/13930521193514979_PhotoL.jpg






تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 93/7/22 | 12:16 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://www.axgig.com/images/00210756483222346952.jpg

 

روز غدیر در واقع عید آل محمد علیهم السلام و روز جشن اهل بیت است، و به همین جهت تأکید خاصى از سوى ائمه علیهم السلام بر جشن گرفتن و اظهار سرور و شادى در این روز وارد شده است.

شخصى یهودى که در مجلس عمر حاضر بود گفت: اگر آیه ى "الْیَوْمَ اَکْمَلْتُ لَکُمْ دینَکُمْ..." "که در روز غدیر نازل شده" در امت ما نازل شده بود ما روز نزول آن را عید مى گرفتیم! 1

امام صادق علیه السلام مى فرماید: انبیاء بنى اسرائیل روزى را که جانشینِ بعد از خود را تعیین مى کردند عید قرار مى دادند. "عید غدیر" هم روزى است که پیامبر صلى اللَّه علیه و آله على علیه السلام را براى مردم منصوب فرمود.... 2
بدون شک عید گرفتن غدیر به معناى زنده نگه داشتن آن روز تاریخى در دل هاى شیعیان و احیاى محتواى آن در مقابل دشمنان است، و به عنوان علامتى بزرگ بر صفحه ى تاریخ تشیع نقش بسته و نشان دائمى ولایت است.

عید غدیر در لسان پیامبر و امامان:
ذیلاً احادیثى که در فضیلت عید غدیر و اهمیت خاص آن در مقایسه با سایر اعیاد از لسان معصومین علیهم السلام وارد شده ذکر مى شود:

پیامبر:
- روز غدیر خم افضل و بالاترین عیدهاى امت من است. [ 3]
پیامبر صلى اللَّه علیه و آله به امیرالمؤمنین علیه السلام وصیت فرمود که این روز را عید بگیرد، و فرمود: انبیاء هم چنین مى کردند و به جانشینان خود وصیت مى کردند که این روز را عید بگیرند. [ 4 ]
امیرالمؤمنین:
- این روز روز عظیم الشأنى است. [ 5 ]
در سالى که عید غدیر با روز جمعه مقارن شده بود حضرت خطابه اى ایراد نمودند
و ضمن آن مطالب زیادى درباره ى عید گرفتن غدیر فرمودند. از جمله فرمودند:
"خداوند در این روز دو عید عظیم و بزرگ را براى شما جمع نموده است". [ 6] ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 93/7/22 | 12:7 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://saten.ir/wp-content/uploads/2014/09/0611.jpg

یکی از روش های جذب در فرقه ضاله بهائیت استفاده از موارد غیر اخلاقی توسط زنان و دختران این فرقه برای جذب افرادمی باشد و در همین راستا اعضای این فرقه همواره به دنبال مکان هایی امن برای اعمال غیر اخلاقی و بالتبع آن جذب افراد بوده اند. استفاده از جذابیت رابطه جنسی میان دختران و پسران یکی دیگر از حربه های پیروان فرقه بهائیت برای تبلیغ این فرقه است در تشریح عملکرد غیراخلاقی این فرقه همین بس که تشکیلات جهانی بهائیت در پی چه اهداف تشکیلاتی به دنبال جذب همجنسگرایان است و این اهداف تا جایی پیش می رود که سازمان همجنسگرایان ایرانی در بیانیه ای خواستار به رسمیت شناختن بهائیت در ایران می شود!
 
در همین راستا مناطق حاشیه ای تهران همواره یکی از مناطق مورد طمع این جریان برای جذب افراد بوده است. یکی از این مناطق که از قدیم الایام همواره مطرح بوده منطقه وردآورد در اتوبان تهران – کرج می باشد. این منطقه با داشتن باغ های وسیع محل امنی برای اعمال غیراخلاقی بهائیان و تبلیغ این فرقه بوده است چه اینکه در فتنه88 نیز موارد زیادی از حضور بهائیان این منطقه در اغتشاشات تهران شنیده می شد.
 
در همین راستا شنیده شده در یکی از مناطق اصلی وردآورد ملک شخصی بهایی معروف به باغ (س) مجهز به استخر و سالن بسیار بزرگ که به صدا خفه کن نیز تجهیز است  وجود دارد که از آن طی سالیان گذشته برای برگزاری مهمانی های مختلط و پارتی برای دختران و پسران استفاده شده است . گردانندگان این پارتی ها از طریق صفحات اجتماعی با جذب افراد با ضریب امنیتی بالا و اخذ مبلغ 250 هزار تومان پول از هر نفر و ارائه کارت مخصوص به افراد ، مکانی را برای فسق و فجور در اختیار آنها قرار می دهند و پس از چند مرتبه حضور این افراد در آنجا کم کم بحث تبلیغ و جذب افراد به بهائیت آغاز می شود.
 
به نظر می رسد نهادهای امنیتی و قضایی همانطور که تاکنون با این فرقه ضاله و تبلیغات ان مقابله کرده اند پس از این نیز با شدت بیشتری ضمن مقابله با این فرقه ضاله و منحرف از به فساد کشیده شدن جوانان جلوگیری نمایند.






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/6/29 | 12:50 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://fadahiyerahbar.parsiblog.com/Files/c59cc33e1c770852523bb3f7e012f8bd.jpg

هر چند کنفرانس نمایشی آمریکا و متحدانش ( حامیان دیروز داعش و مخالفان امروز داعش)در پاریس درباره مبارزه با تروریسم با اعلام تعهد برای حمایت از عراق به پایان رسیده است، اما نگرانی‌ها از اهداف پشت پرده این کنفرانس‌ها و ائتلاف ادعایی علیه تروریسم ادامه دارد. در جریان این کنفرانس فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به صراحت خواستار تقویت گروه های تروریستی مخالف گروهک تروریستی داعش در سوریه شده است تا بار دیگر بر دوگانگی معیارهای مدعیان مبارزه با تروریسم و اینکه تروریسم از نظر آنها به تروریسم خوب و تروریسم بد با توجه به منافعشان تقسیم می شود، مهر تایید بزند.






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/6/29 | 12:12 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.