سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رئیس جمهور محترم در تازه ترین برچسب خود به منتقدان فرمودند: یک عده به ظاهر شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند و تا حرف مذاکره پیش می‌آید می‌گویند ما می‌لرزیم. به جهنم؛ بروید یک جای گرم برای خود پیدا کنید. خداوند شما را ترسو و لرزان آفریده است.

رئیس جمهور محترم راست گفته اند خب به جهنم برورید تا نلرزید. اما جناب رئیس جمهور جهنم آنجاست که هر ثانیه بخاطر غفلت دولت تدبیر و امید در حال لرزیدن است.

http://fadahiyerahbar.parsiblog.com/Files/c43ef519df9a037125bfb3bc3f2d4c75.jpg

دقیقا وقتی ایران انرژی هسته ای خود را تعلیق کرد و اجازه داد جاسوسان آژانس بین المللی انرژی اتمی کل نیروگاه های هسته ای کشور را پلمپ کنند و غنی سازی 20 درصد هم اکسید شد، اسرائیل با خیال راحت به غزه حمله کرد.

جهنم زمانی بیشتر گرم شد و بیشتر لرزید که رئیس جمهور ایران زمانی که تمام چشم های دنیا منتظر سخنرانی وی علیه رژیم کودک کش بودند درخواست سخنرانی را در روز قدس به بهانه مشغله کاری در روز جمعه نپذیرفت.

بله جهنم جایست که شما برای مردم بی دفاع فلسطین در غزه با لبخند های سیاسی به دشمنان بشر از روی ترس و لرز درست کرده اید...






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/25 | 12:10 صبح | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

توی دفتر کارم نشسته بودم و مشغول انجام کارهای خودم بودم که خانمی با حجابی بد به من مراجعه کردند. بعد از اینکه کار اون خانم رو ا نجام دادم بهشون گفتم : میشه لطف کنین حجابتون رو رعایت کنین؟ اون خانم در جواب به من گفتن: من فکر نمیکنم حجابم مشکلی داشته باشه، به نظرم حجابم خوبه.

به اون خانم توضیح دادم چرا حجابشون مشکل داره و چرا باید حجابشون رو رعایت کنن. اما قانع نشدن و گفتن: تازمانی که بنده رو قانع نکنید حجابم رو رعایت نمی کنم. این رو گفت و رفت.

دو روز بعد مجدد همون خانم به بنده مراجعه کرد. بلافاصله بعد از ورود ایشون به اتاق بنده دوتا ارباب رجوع چشم هیز هم وارد اتاق شدن تا ببینن این خانم کجا میره و چیکار میکنه.

http://fadahiyerahbar.parsiblog.com/Files/d47f4ad2e34b5cf83dd5c6c2bc740680.jpg

من با نگاهی پر از حرف باعث شدم تا اون دوتا جوون از  اتاقم برن بیرون و بعدش به اون خانم نگاه کردم و گفتم: یادتونه به من گفتین اگه به من ثابت کردین حجابم رو رعایت میکنم؟ جواب داد: بله یادمه.

به اون خانم گفتم: دلیلی بالاتر از این دوتا جوون چشم هیز که به دنبال شما راه افتاده بودن؟ بنده خدا یک مقدار با خودش فکر کرد و دید واقعاً برای بعضی ها شده مثل یک طعمه و وسیله ای برای لذت بردن و جواب داد: بله حق باشماست. از اون روز به بعد هروقت اون خانم رو توی اداره دیدم با چادر و حجاب مناسب بود...

پ,ن :‌ متاسفانه اینجور خانم ها همیشه دنبال خود نمایی هستند و هرگز پیش خودشون فکر نمیکنن که ممکن هست عده ای مثل گرگ به اون ها به چشم یک طعمه و وسیله ای برای لذت نگاه کنند.

 خواهرم….
چادر مشکی تو برایت امنیت می آورد
خیالت راحت!!!!
گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی ها هستند…






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/5/24 | 11:52 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

درونگرایی و برونگرایی ,تفاوت درونگرایی و برونگرایی

تفاوت ھای شخصیتی میان ھمسران ممکن است مشکلاتی در رابطه آنھا ایجاد کند، از جمله تفاوت از لحاظ درونگرایی و برونگرایی، برای مثال ممکن است انسانی که روابط اجتماعی پرھیاھو و پرشوری دارد، ھمسری را انتخاب کند که خواھان زندگی آرام تر و بیسروصداتری است   .
ازدواج ین دو که از این لحاظ هیچ وجه تشابهی با هم ندارند بی مشکل نیست.ھمه ما ویژگی ھای شخصیتی ای داریم که به راحتی تغییر نمی کند و متاسفانه اگر نتوانیم با ھم به تعامل برسیم، عرصه بر ما تنگ می شود و تنش ھای ناخوشایندی را تجربه خواھیم کرد.
ھمه انسان ھا معیارھای ناخودآگاھی برای انتخاب ھمسر دارند مثی بعضی به طور غیرارادی به دنبال ھمسری ھستند که شباھت زیادی به والد محبوبشان داشته باشد. البته عکس این اتفاق نیز رخ میدھد؛ یعنی ممکن است فردی از ھر کسی که به والدش شباھت دارد، گریزان باشد.

بعضی نیز به دنبال کسی ھستند که ویژگی ھای او را در وجود خود نمی بینند و درواقع با یافتن این آدم، نیمه گمشده یا سرکوب شده خودشان را می یابند.مثی کسی که اصی قدرت مدیریت و رھبری ندارد، ھمسری را انتخاب می کند که مدیر مدبری است.
در مورد ازدواج یک فرد برونگرا و درونگرا نیز ممکن است چنین خواست ناخودآگاھی باعث ازدواج شده باشد. برای روشن تر شدن موضوع باید تعریفی از برونگرایی و درونگرایی داشته باشیم:

برونگراھا
برونگراھا انرژی خود را از برخوردھا و روابط اجتماعی بیشتر و حضور در جمع به دست می آورند و عیقه زیادی به فعالیت ھای دسته جمعی دارند. مجلس گردانی ، شوخ طبعی و بذله گویی از خصوصیات بارز این افراد است.

درونگراھا
گاھی تصور می شود درونگراھا عیقه ای به ارتباط با دیگران ندارند، اما چنین نیست زیرا برای رفع خستگی، به دست آوردن دوباره انرژی جسمانی و روانی و شادابی شان نیاز دارند زمانی را به خود اختصاص دھند یا به اصطیح با خود خلوت کنند. انسان ھای درونگرا از دید دیگر افراد جامعه معموی خجالتی و حتی گاھی مغرور به نظر می آیند، اما لزوما خجالتی و مغرور نیستند گرچه شاید درک این رفتارھا برای دیگران کمی دشوار باشد.

تمایل به یافتن نیمه گمشده
انسان ھای درونگرا واقعا به اینکه فرد دیگری با تعامیت اجتماعی بیشتر،قدرت محاوره بایتر و توانایی ھای ارتباطی گسترده در کنارشان قرار گیرد احساس نیاز می کنند و انسان ھای برونگرا ھم به کسی که آرامش بیشتری دارد، قادر به برنامه ریزی است، متفکر است و می تواند لحظه ھایی بدون تنش و آرام را مھیا کند، نیاز دارند و شاید این حس نیاز، این دو را به ھمپیوند می دھد. البته این زوج ھا ھم مانند دیگر زوج ھا به مشکیتی برخورد می کنند چون الگوھای رفتاری و عادت ھا در آنھا به اشکال مختلفی است و گاه نادیده گرفتن امیال طرف مقابل، اختیفاتی را شعله ور خواھدکرد.

4راه حل پیشنهادی برای تفاوت درونگرایی و برونگرایی همسران     ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/5/24 | 10:46 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

 

یک وهابی در قبرستان بقیع به آقای قرائتی گفت

که چرا شما فاطمه(س) یا حسن(ع) یا زین العابدین(ع) را صدا میزنید وقتی آنها مرده اند

و خاک هستند؟

آن وهابی که میخواست شیعه را بشکند؛ یک قلم برداشت گفت ببین این قلمه،

آی شیعه‌ها من این قلم رو ‌میندازم زمین و انداخت و گفت شما میگ?د 4 تا امام اینجا خوابیده،

ایامام حسن قلم رو به من بده؛ نداد! ای امام زین العابدین(ع)؛ امام باقر(ع)

امام صادق(ع)؛ فاطمه زهرا(س)؛ قلم رو به من بده؛ نداد!

وقتی اینا نمیتونن یک قلم رو به من بدن

پس چطور شما متوسل میشید؟ اینا مردن تموم شد دیگه هیچ قدرتی ندارن،

یک قلم رو به ما ندادن.آقای قرائتی هم گفت خب قلم رو حایتو به من بده

وقلم رو انداخت زمین و گفت: یالا، خدایا قلم رو به ما بده! و اتفاقی نیفتاد.

بعد به وهابی گفت: دیدی خدا هم نداد،

پس با منطق شما خدا هم مرده! مگه هرکس زنده هست باید نوکر تو باشه؟!






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/5/24 | 10:19 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://fadahiyerahbar.parsiblog.com/Files/72fd03f81dbdc4010e1c12f9ab8c0443.jpg

تــو را به لحظه ای که دلها برای شنیدن  صدایت می تپد ! تو را قسم به لحظه لقایت! 
 

 از گناهان ما بگذر - ما را در  کنار خودت محشور کن - ما را به رضایت به بهشت


بفرست ما را به  لیاقتمان راهی رضوانت کن  خداوندا ما را به رحمتت مورد قضاوت

 

قرار ده نه به عدالتت چرا که رسوای جهانیم  .


عاشقانه های دل شیدا






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/5/24 | 9:59 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://fadahiyerahbar.parsiblog.com/Files/b20c1f22b4dd0502c0c728e4d76642c8.jpg

یکی از مصادیق بارز  اسلام آمریکایی  که امام  کرارا خطر را بیان کردند






تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 93/5/24 | 9:49 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

شرکت گوگل که بزرگ ترین موتور جستجوی اینترنتی جهان به شمار می آید آمار کلمات پرجستجوی سال 2013 برای ایران را اعلام کردگوگل طبق سال‌های قبل اقدام به انتشار آمار کاملی درباره جستجوهای صورت گرفته در این سایت طی بازه زمانی 2013 به تفکیک کشورها نموده است .

http://20ist.com/wp-content/uploads/2014/01/2013img-searchiranian.jpg

 

ایران – جستجوهای وب

به صورت کلی، جستجوهای برتر کشور ایران نسبت به سال 2012 و سال قبل از آن تغییر زیادی نداشته است. اما در قسمت جستجوهای پرطرفدار امسال (که شامل عبارت‌های جستجو شده با بیشترین میزان ترافیک در بازه 2013 بوده‌اند) تغییرات مختلفی را نسبت به سال 2012 شاهد هستیم و بنظر میرسد علاقمندی ایرانیان جستجوگر از دلار و طلا و سکه و عشق به نمی تونم بگم و آهنگ و دانلودش تغییر مسیر داده است فهرست زیر ، به ترتیب 10 مورد از عبارات با بیشترین موارد جستجو شده و 10 مورد از جستجوهای پرطرفدار سال 2013 را نشان می‌دهد

 

 

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - دوشنبه 93/5/21 | 10:34 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/5/20 | 11:40 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/5/20 | 9:47 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/5/20 | 9:32 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.