سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البته یاران پاتوق  می دانند عبور از این جاده ناهموار و ناامن الزاماتی می خواهد مثل لباس محکم ,راهنمای مطمئن و... وگرنه هزینه ها ی مقصد رسیدن سرسام آور  خواهد بود.






تاریخ : یادداشت ثابت - یکشنبه 93/5/20 | 9:21 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

غزه 2 عربستان سنگ تمام گذاشت؛ کمک بی نظیر سعودی ها به مردم غزه

پس از گذشت سه هفته از کشتار کودکان و زنان بی دفاع غزه توسط صهیونیست ها که با سکوت مرگبار حکومت و رسانه های آل سعود همراه بود، سرانجام حاکمان عربستان برای کمک به مردم غزه دست بکار شدند. امروز یک فلسطینی ساکن «غزه» از کمک بی نظیر سعودی ها رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از سه هفته سکوت مرگبار حاکمان و رسانه های سعودی در قبال کشتار بی رحمانه فلسطینیان ساکن غزه و انتشار اخباری مبنی بر تامین هزینه های تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه توسط آل سعود، سرانجام مقامات عربستان برای کمک به مردم غزه قدم برداشتند و محموله های اهدایی خود را توسط نهادها و گروه های امدادی مستقل که داوطلبانه خود را به غزه می رسانند، به این منطقه ارسال کردند.

امروز احمد النجار، شهروند فلسطینی ساکن غزه، در صفحه شخصی اش در فیس بوک، عکسی از «کفن مدرن» اهدایی یک موسسه در عربستان سعودی را به اشتراک گذاشت و نوشت:«خدا را شکر… بالاخره کمک اعراب به غزه رسید… الله اکبر: برادران عرب به غزه حیاتی‎ترین و مهم‎ترین کمک را کرده‎اند: یک مجموعه کامل از کفن‎های مُدرن!»

غزه 2 عربستان سنگ تمام گذاشت؛ کمک بی نظیر سعودی ها به مردم غزه غزه 1 عربستان سنگ تمام گذاشت؛ کمک بی نظیر سعودی ها به مردم غزه

این فلسطینی خشمگین در ادامه، خطاب به شیوخ عرب و به ویژه آل سعود افزوده است: «خدا تمام شماها را نابود کند! امیدوارم، فرزندان و تمام خانواده‎تان مورد حمله وحشیانه‎ترین سگ‎ها قرار گیرند و امیدوارم هیچ مدافعی نداشته باشند! کفن‎های مدرن؟! مردن؟! لعنت بر شما ای حرام زادگان!»

 

احمد النجار ابوعایش» در صفحه شخصی‌اش در سایت فیس بوک، عکسی از «کفن مدرن» اهدایی یک موسسه در عربستان سعودی را به اشتراک گذاشته و نوشته است:«الحمد لله، خدا را شکر… بالاخره کمک اعراب به غزه رسید… الله اکبر: برادران عرب به غزه حیاتی‎ترین و مهم‎ترین کمک را کرده‎اند: یک مجموعه کامل از کفن‎های مُدرن! خدا تمام شماها را نابود کند! امیدوارم، فرزندان و تمام خانواده‎تان مورد حمله وحشیانه‎ترین سگ‎ها قرار گیرند و امیدوارم هیچ مدافعی نداشته باشند! کفن‎های مدرن؟! مردن؟! لعنت بر شما ای حرام زادگان!»

 

هفته گذشته نیز، مقامات حماس گروه پزشکی امارات را که با ادعای امداد و ارائه خدمات پزشکی به مجروحان حملات رژیم صهیونیستی، به غزه رفته بودند، بازداشت و از غزه اخراج کرد.

علت اخراج این گروه اماراتی این بود که هیچ یک از آنها پزشک یا امدادگر نبودند و افسران و ماموران اطلاعاتی بودند که برای جاسوسی و شناسایی محل های استقرار و شلیک موشک های حماس به غزه رفته بودند.

 

* امروز هم، مفتی اعظم عربستان با صدور فتوایی، لعن کردن صهیونیست ها را حرام اعلام کرد.






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/18 | 11:27 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

article 0 2039A67900000578 601 634x718 زوجی که بعد از 62سال با اختلاف 4ساعت جان خود را از دست دادند/عکس

یک زن و شوهر امریکایی که در کالیفرنیا زندگی میکردند بعد از 62 سال زندگی فقط در 4ساعت از یکدیگر در حالیکه دستانشان در دست هم بود جان خود را از دست دادند.

این زوج دان و ماکسین نام داشتند و به گفته خانواده شان تقدیر ان ها را به هم رساند و تقدیر هم ان ها را با هم از این دنیا برد.

ملیسا نوه دختری ان ها در مصاحبه با شبکه KERO میگوید که من میدانستم که ان ها به همین سادگی از یکدیگر جدا نمیشوند و همین اتفاق هم اقتاد و حتی مرگ هم ان ها را از هم جدا نکرد.

دو هفته پیش هنگامی که دان از پله ها می افتد باعث شکستگی لگنش میشود او به بیمارستان منتقل میشود ولی هر روز حالش بدتر میشود.

در همین حال همسرش که از سرطان رنج میبرد حالش بدتر میشود.با وجود اینکه حال ان ها بسیار بد بوده است از خانواده میخواهند که ان ها را در یک خانه ببرند.خانواده ان ها هم هر دوی ان ها را به خانه خودشان منتقل میکنند و تخت هایشان را هم کنار هم میگذارند تا بتوانند با یکدیگر حرف بزنند.

هنگامی که مرد مرگ همسرش را در کنارش میبیند دست او را برای ساعاتی در دستش میگیرد و هنگامی دست همسرش را رها میکند که خودش هم جانش را از دست میدهد.


article 0 2039863B00000578 846 634x422 زوجی که بعد از 62سال با اختلاف 4ساعت جان خود را از دست دادند/عکس

article 0 203985FE00000578 376 634x629 زوجی که بعد از 62سال با اختلاف 4ساعت جان خود را از دست دادند/عکس

article 0 2039A67500000578 25 634x867 زوجی که بعد از 62سال با اختلاف 4ساعت جان خود را از دست دادند/عکس

article 0 2039A67900000578 601 634x718 زوجی که بعد از 62سال با اختلاف 4ساعت جان خود را از دست دادند/عکس

article 0 2039864200000578 133 634x422 زوجی که بعد از 62سال با اختلاف 4ساعت جان خود را از دست دادند/عکس






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/18 | 11:10 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/HFnNgWEiHmHE8ZjzZE0FKu5l2GPRssuIy8sHQerb1H239llSbzcAXQ/s/w535/






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/18 | 11:3 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
IMG11521707

اعضای داعش را این روزها بیشتر می توان در خودروهای گران قیمت و مدل روز در سطح شهر موصل مشاهده کرد، از طرفی ولخرجی و عیاشی های آنها نیز در رستورانهای گران قیمت این شهر همزمان باعث برانگیخته شدن حیرت و خشم مردم شده است.

منابع عراقی با انتشار تصاویری از حال و هوای این روزهای اعضای گروه تروریستی داعش در شهر موصل از زندگی آنها در ناز و نعمت فراوان خبر می دهند که موجبات برانگیخته شدن خشم مردم این شهر شده است.

بر این اساس، داعشی ها را این روزها بیشتر می توانید در خودروهای گران قیمت و مدل روز مشاهده کنید. همچنین آنها را می توان در رستورانهای گران قیمت سطح شهر که فقط افراد ثروتمند توانایی حضور در آنها را دارند، پیدا کنید!

ولخرجی ها و عیاشی های فراوان تروریستهای داعش و حضور آنها در منازل گران قیمت و ویلایی شهر در حالی رخ می دهد که آنها هدف خود را تشکیل خلافت اسلامی اعلام کرده اند و این مسئله باعث حیرت همه ساکنان موصل شده است.

“سلیم احمد” یکی از ساکنان موصل در این باره به الغدپرس می گوید: “من معتقدم عناصر داعش بهترین دوران خود را از زمان تاسیس این گروه تروریستی می گذرانند، آنها پس از ورود به موصل در وضعیت بسیار مرفهی زندگی می کنند که فقط ثروتمندان می توانند هم رده آنها قرار گیرند”.

وی تاکید می کند: “منزل هیچ مقام سیاسی، قاضی دادگاه و یا شیخ عشیره ای در موصل باقی نمانده که اعضای داعش بر آن سیطره پیدا نکرده باشند و از اسباب و اثاثیه گرانبهای آنها برای خود استفاده نکرده باشند”.

از طرفی مردم موصل از حضور اعضای این گروه تروریستی در سطح شهر در حالی که ادعا می کنند عراقی هستند اما در عین حال هیچ شباهتی از لحاظ رفتاری و جسمی به عراقیها ندارند، متعجب هستند.

“یاسر محسن” از دیگر ساکنان موصل در این باره افزود: “قیافه اعضای داعش به هیچ وجه به افرادی که در شهرها زندگی کرده اند شبیه نیست و رفتارهای آنها نشان دهنده میزان وحشی گری و عدم آشنایی آنها با تمدن شهری است. آنها طوری در شهر رفتار می کنند که گویی برای اولین بار است شهر دیده اند و قبل از آنها در بیابان و صحرا زندگی می کرده اند”. ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/18 | 10:47 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

موضع‌گیری نیکی کریمی درباره جنگ غزه این بازیگر و کارگردان اظهار کرد: ماجرای فلسطین برای ما چیز جدیدی نیست و از زمانی که چشممان را باز کرده‌ایم درباره این کشتار بی‌رحمانه شنیده‌ایم. ما که سیاسی نیستیم و از جزئیات این موضوع سر در نمی آوریم. اما آن چیزی که به عنوان یک شهروند عادی متوجه هستم، عکس‌هایی است که از کشتار بی‌رحمانه بخصوص بچه‌ها در غزه می‌بینم که به نظر من یک فاجعه جهانی است.

نیکی کریمی با اشاره به مطالعه‌ای که اخیرا درباره حقوق بشر داشته است، گفت: مهمترین چیز، حق جان و مسکن است که حقوق طبیعی یک انسان محسوب می‌شود اما باید دید کسانی که به‌دنبال حقوق بشر هستند، الان چرا نیستند؟ و چرا کاری نمی‌کنند؟ شهروندان عادی در غزه کشته می‌شوند اما اتفاقی نمی‌افتد.

این بازیگر و کارگردان ادامه داد: سال‌های دور در زمان هیتلر جنایتی شد و دیدیم بعدا همه آن‌ها محاکمه و کشته شدند و هنوز درباره آن کشتار صحبت می‌شود، اما الان در سال 2014 با این همه رسانه عمومی و بازتابی که می‌شود، شاهد چنین کشتار وحشیانه‌ای هستیم و اتفاقی هم نمی‌افتد که تاسف‌آور است.






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/11 | 3:41 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

در پی حملات ناجوانمردانه ارتش کودک کش صهیونیستی به باریکه غزه که با توجه به مقاومت اسلامی نه تنها به هدف خود نرسیده بلکه ضربات سنگینی متحمل شده است ؛ شبکه دوم تلویزیون .شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرده است در چند روز گذشته سربازان اسرائیلی برای فرار از جنگ غزه خود را مجروح کرده‌اند. به گزارش این شبکه تلویزیونی، تعداد سربازانی که با گلوله خود را از ناحیه پا مجروح کرده‌اند بسیار زیاد است و همین امر موجب نگرانی سران اسرائیل شده است.


این شبکه در ادامه گزارش خود آورده است؛ سربازان اقدام به خودزنی می‌کنند تا از رفتن به جبهه جنگ غزه معاف شوند. 30 نظامی اسرائیلی نیز سوار بر تانک از ورود به خاک غزه خودداری کردند. گفته می‌شود سربازان متمرد احضار شده‌اند. تاکنون به اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک به 30 نظامی اسرائیلی در جنگ غزه کشته شده‌اند و دست کم 100 نفر نیز مجروح شده‌اند که منابع غیررسمی این تعداد را حداقل دو برابر آمار رسمی اعلام می‌کنند.

همچنین روزنامه ایندیپندنت نیز در سال 2013 پرده در گزارشی خبر از هزینه اسرائیل برای بدست آوردن حمایت‌های کاربران فضای مجازی منتشر کرد.

بنابراین گزارش، برای یک مبارزه تبلیغاتی و بهبود وجهه اسرائیل در جهان، اسرائیل پیشنهاد داده بود تا به دانشجویانی که به نفع این رژیم در فضای مجازی مانند فیس‌بوک و توئیتر فعالیت کنند، در یکی از 7 دانشگاه خود بورسیه تحصیلی بدهد.

بنابراین گزارش، دفتر بنامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در پیشنهادی به دانشجویان خارجی اعلام کرد در صورتی که به نفع سیاست‌های اسرائیل فعالیت اجتماعی داشته باشند و از سیاست‌های این رژیم حمایت کنند، به آنها بورسیه تحصیلی داده بشود.

اما در جدیدترین ترفندی که صهیونیست‌‌ها برای فرار از باتلاق غزه به کار برده‌اند، ایجاد کمپینی ضد اخلاقی در فضای مجازی است.

صهیونیست‌ها کمپینی در فضای مجازی به راه انداخته‌اند که در آن زنان صهیونیستی برای بالا بردن روحیه از دست رفته سربازان خود اقدام به برهنه شدن می‌کنند.

بهره گیری از فاحشه ها برای افزایش روحیه سربازان اسرائیلی!+تصاویر


تصاویر این کمپین به حدی زننده است که تعداد انگشت‌شماری از آن‌ا قابلیت انتشار را دارند.

بهره گیری از فاحشه ها برای افزایش روحیه سربازان اسرائیلی!+تصاویر


روزنامه تایم‍ز اسرائیل با انتشار این خبر، آورده است، بعد از اینکه بر روی افزایش روحیه سربازان اسرائیلی تفکر طولانی و سختی انجام شده است، سرانجام راه حلی پیدا شد.

مدیر این صفحه مبتذل صهیونیستی دلیل کار خود را اینگونه بیان کرده است: دو منبع اسرائیلی وجود دارد که نمی‌توان با آن مقابله کرد که یکی از آن‌ها زن‌های اسرائیلی هستند.

بهره گیری از فاحشه ها برای افزایش روحیه سربازان اسرائیلی!+تصاویر


این فرد که مدعی شده انتشار این تصاویر به سربازان اسرائیلی در خط مقدم کمک کرده است به آن‌ها توصیه می‌کند هنگامی که در سختی هستند به یاد این تصاویر بیافتند. به یاد داشته باشید برای چه می‌جنگید و چه چیزی در زمان برگشت در انتظار شماست.خیلی خنده‌دارخیلی خنده‌دار

بهره گیری از فاحشه ها برای افزایش روحیه سربازان اسرائیلی!+تصاویر





تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/11 | 3:5 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://desigg.com/wp-content/uploads/2009/11/Broken-Pot.-2006-copy-570x250.jpg

گل گلدون من شکسته در باد
تو بیا تا دلم نکرده فریاد
گل شب بو دیگه شب بو نمی ده
کی گل شب بو را از شاخه چیده
گوشه آسمون پر رنگین کمون
من مثل تاریکی، تو مثل مهتاب
اگه باد از سر زلف تو نگذره
من می رم گم می شم تو جنگل خواب
گل گلدون من ماه ایوون من

ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 93/5/11 | 2:31 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://mwfpress.com/images/docs/000026/026902/images/ddd.jpg

کشتار وحشیانه زنان و کودکان غزه در سایه سکوت و حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر ادامه دارد و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با هر روش ممکن واقعیات را وارونه جلوه دهد.






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/5/9 | 1:47 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()

http://salamu.ir/wp-content/uploads/2014/01/za4-15761.jpg

برابری... شباهت ها و تناسب ها... شباهت خانواده ها ... جذابیت برای همدیگر ... پایگاه اجتماعی مشابه ... باورها و اعتقاد های مشابه و ...

1. برابری

A. در سن (اختلاف سن حداکثر 5 تا 7 سال).

B. در زیبایی.

C. عیب ها را 10 تا 20 درصد بیشتر در نظر بگیرید.

D. خوش بخت کسی است که مردم او را بدتر از آن که هست بدانند.

E. بد بخت کسی است که مردم اورا بهتر از آن که هست بدانند.

2. شباهت ها و تناسب ها.

3. برای همدیگر جذاب باشند ( زیبایی عادی میشود ولی زشتی هرگز عادی نمیشود ).

4. شباهت خانواده ها ( ترکیب خانواده ها به هم بیایند ).

5. پایگاه اجتماعی شبیه داشته باشید.

6. جهان بینی ها شبیه باشد Philosophy outlook.

7. باورها و اعتقاد های مشابه ( مذهب و فرهنگ ).

8. وحدت در هدف و مسیر.

9. توانایی ارضای احتیاجات جسمی و روانی یکدیگر را داشته باشید.

10. می توانید با هم ارتباط برقرار کنید ( دنبال موضوع برای صحبت نمی گردید ).

11. دانش نزدیک .       ادامه مطلب...




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/5/9 | 1:12 عصر | نویسنده : طاها تهرانی | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.